À l'iniziu di u 2022, ci era una bona nutizia da l'industria di l'accessorii per a macchina

À l'iniziu di u 2022, ci era una bona nutizia da l'industria di l'accessorii per a machina, un pruduttu di patente internaziunale chì hà rimpiazzatu l'industria per 120 anni.Hè un'autentica invenzione cinese fatta in Cina, è e so funzioni cumpienu e sette lacune tecniche di l'industria.Scuzzulate l'industria.Sapete, in l'industria di drill chuck, hè u mondu di l'imprese americani è tedeschi: u chuck-drill chuck chì hè oghji utilizatu per 120 anni hè statu inventatu da l'imprendituri americani;L'imprendituri tedeschi anu sviluppatu i mandrini di perforazione auto-tightening di 100 anni, è fermanu u pilastru di u mercatu finu à questu ghjornu.À u listessu tempu, i punti di dolore di i prudutti di l'industria anu cuntinuatu finu à questu ghjornu.
China hà un gruppu di intraprendituri cù sentimenti, cù u desideriu di risolve i punti di dolore di l'industria per migliurà u livellu di trasfurmazioni di l'industria è invistisce assai in a ricerca è u sviluppu di novi prudutti senza esitazione.U sgiò Leou hè una tale persona.Quandu hà sappiutu chì u puntu di dolore più significativu in l'industria di u mandrinu di perforazione hè chì "a forza di clamping ùn hè micca abbastanza, u mandrinu di perforazione ùn pò micca chjappà l'utillita di perforazione durante u travagliu è spessu slips";

f350cae06f07fd99a7927a6e9666fc9

e8194b98e379269bc716a314ce3e7ba

Trè anni sò passati, tutti sò lezioni di fallimentu;
U quartu annu hè passatu, è ci hè un splendore di speranza;
U quintu annu hè passatu, è u primu puntu di u dulore di l'industria hè stata risolta - a nova struttura di l'ingranaggi hà causatu a forza di clamping di u chuck di perforazione per esse abbastanza grande, è u chuck di perforazione hè diventatu una cosa di u passatu in u travagliu;
U sestu annu hè passatu, è Quattru punti di dulore in l'industria sò stati risolti - unu di i quali risolve u prublema chì i mandrini di perforazione auto-strette ùn ponu micca toccu.
U settimu annu hè passatu senza prugressu novu;
L'ottu annu hè passatu, è sò sempre in piedi.Unu di i punti di dolore più cruciali - "utensili speciali devenu esse aduprati per clamp è allentà u mandrinu dopu u travagliu" hè ancu una funzione critica chì determina se u pruduttu pò andà à u mercatu, ma ùn pò micca esse risoltu.

In U nuvimu annu, ci hè a speranza chì, ancu s'è a suluzione ùn hè micca perfetta, pò realizà parzialmente e funzioni di u disignu.
In u decimu annu, avemu infine perfeccionatu l'ultima risoluzione basatu nantu à a suluzione originale è rializatu perfettamenti e parti di i prudutti più dumandati in l'industria.

Un novu tipu di tapping & drilling mandrini auto-tightening hè natu cù una nova struttura, l'aghjurnamentu di l'industria, trè brevetti internaziunali, è risolve i sette punti di dolore maiò di l'industria.
Hà i vantaghji di sette industrie significative chì i prudutti di l'industria ùn anu micca, è hà ancu un puntu di dolore in l'industria per 120 anni:
1. No slippage - a forza di clamping hè super grande;
2. Ùn pò micca solu drill holes, ma ancu tap screw è pò ancu drill for big holes and tap large screws;
3. Nisun arnesi spiciali sò nicissarii, è ponu esse operatu a manu;serraggio e allentamento sono tre volte più efficaci che un mandrino per trapano a chiave inglese.
4. A gamma di trasfurmazioni pò esse radduppiata paragunatu cù u pruduttu uriginale, a funzione hè putente, è pò attaccà u filu di M3-M24 è drill φholes di 1-φ30mm;A pusizione di una specificazione di u mandrinu di perforazione FODBITS pò rimpiazzà a funzione di trè specificazioni di un mandrinu di perforazione chjave.
5. A precisione hè assai più altu ch'è u chuck drill wrench utilizatu per 120 anni;
6. Long life - 10-20 volte quella di u mandrinu di drill;3-7 volte quella di i mandrini di perforazione tradiziunali auto-stretti;Hè u primu pruduttu ecologicu di u mondu chì risparmia assai soldi in a fabricazione di mandrini di perforazione.
7. U primu drill chuck di u mondu pò esse disassemblatu flexiblemente.

Stu novu mandrinu patentatu hè chjamatu FODBITS-Fate Of Drill Bits, chì significa l'AMORE di i drill bits.


Tempu di Postu: Mar-07-2023