Dopu avè inventatu u drill chuck in 2012 per cumpensà a lacuna di 7 tecnulugia in l'industria

Dopu avè inventatu u chuck di perforazione in 2012 per cumpensà a lacuna di 7 tecnulugii in l'industria, FODBITS hà inventatu un novu pruduttu patentatu di un adattatore di perforazione di torque-adjustable u 7 di ferraghju 2023. Serve un altru blank tecnicu, cum'è drilling rods.Implementa una prutezzione efficace è sicura di i rubinetti è i mandrini di perforazione durante u prucessu di tappatura in modu chì u travagliu di tappatura è di perforazione pò esse realizatu in modu fluidu è lisu, evitendu chì u rubinettu è a punta di trapanu si torcenu è affettanu a qualità di u travagliu macchina.

Una verga di perforazione hè un accessoriu per a machina chì rende a cunnessione di l'equipaggiu è di l'attrezzi, è trasmette a putenza, in modu chì u beccu di l'utensile di clamping pò compie a perforazione, tapping, reaming, foring and other work.U bastone di perforazione tradiziunale hè a putenza di a trasmissione incontrollata di l'equipaggiu.Quandu u torque di tapping hè più grande di u torque necessariu da u tapping tap, u dannu ligeru à u tap o l'attrezzatura, è ancu a pezza di travagliu processata hè scrapped, risultatu in perdite è perdite innecessarii;I casi severi ponu causà ferite persunale.

mandrino di perforazione

Per quessa, in l'industria di tapping sò emerse macchine speciali di tapping, rializendu l'equipaggiu di trasfurmazioni sicuru cù torque regulabile.
In ogni casu, per u gruppu di clienti cù un picculu numeru di tapping è micca assai equipaghji, dopu à drilling u pirtusu, u travagliu hè spustatu à a macchina tapping, chì hè tempu, laboriosa, inefficient, è hà da spende assai soldi per cumprà un pezza di l'equipaggiu, occupendu l'area efficae di l'attellu, causannu assai inconvenienti à i clienti.

In questu cuntestu di u mercatu, FODBITS hà sviluppatu una verga regulabile in torque chì ùn necessita micca un equipamentu speciale di tapping è pò ottene un torque perfettu di tapping è di perforazione utilizendu solu l'equipaggiu esistenti per risponde à i bisogni di i clienti.Sò stati largamente usati in torni ordinarii, Macchine à bracciu radiale, Fresatrici, Trapani da tavola, Alesatrici, Foratrici è Tapping machines, Tapping machines è altre equipaggiu, chì ùn solu facilita u travagliu di ogni ghjornu di i clienti, ma riduce ancu u costu di tapping per i clienti. è migliurà l'efficienza di pruduzzione di perforazione è tapping.

Appena u pruduttu hè statu messu in u mercatu, hè statu accoltu è elogiatu da i clienti, è l'ordine hè vinutu unu dopu l'altru.
A lode di i clienti hè a più grande motivazione per l'impiegati di FODBITS.FODBITS hà da cuntinuà à aumentà i sforzi di ricerca è sviluppu, sviluppà è pruduce prudutti high-tech urgente bisognu di u mercatu, risolviri i punti di dolore in u travagliu di i clienti, è fà i so cuntributi à i clienti.Aghjunghje gloria à a putenza di fabricazione.


Tempu di Postu: Mar-07-2023